Geplaatst: 14-09-2006 22:18
[63984] we gebruiken een corsa -a 1.6 gsi voor de autocross, hier van is de kop gevlakt en een snel nokkennas gemonteerd. weet iemand hoe ik de ontsteking kan af stellen zonder de tech-1 te gebruiken, de diagnose stekker zit namelijk niet meer aan de kabelboom.
het is het eerste type corsa gsi 8 klepper met multypoint injectie en een bosch ontsteking ( zonder krukas sensor)