Geplaatst: 04-11-2003 21:36
klant klaagt over haperende motor. auto grote beurt gegeven met bougies en brandstoffilter probleem is wel minder maar nog steeds aanwezig. je hebt het gevoel dat ie af en toe op 4 van de 5 cilinders loopt. auto trekt wel goed weg en blijft ook netjes continue op 1 snelheid rijden op cruise control, alleen bij doortrekken lijkt ie wat te haperen.