Geplaatst: 28-04-2005 18:43
goeiedag,
we hebben een boxer staan(sofim 2,8hdi 03.2005)waarbij bij snel gasgeven het storingslampje gaat branden en de motor daarna niet meer boven de 3800omw/min uit komt.als je daarna de motor afzet moet je even een minuutje wachten anders slaat hij niet meer aan. lagedrukpomp is goed, en de raildruksensor is vervangen. hij geeft als storing tijdelijke storing controle hogedruk brandstof gelijkheid.
iemand misschien een suggestie??????
m.v.g. harry