Geplaatst: 04-12-2007 18:48
hallo heb een bmw uit 1996 met pixel problemen wie weet er een bedrijf die dat repareert
het zit hem in de airco junit heb ac tronic al gebeld die kunnen er over een half jaar wat mee?
o ja het is een 750i gr ruud rodermond