Geplaatst: 03-02-2003 10:45
Bij een koude start ligt het toerental wat hoger (zoals het hoort), als na een kilometer, de naald van de temp. meter iets omhoog staat, dan is het toerental stationair zo laag dat de motor bijna afslaat en ik hem m.b.v. het gaspedaal draaiende moet houden. Wanneer de motor warm is zijn er geen problemen. Wie weet waar dit aan kan liggen. Alvast bedankt!!!