Geplaatst: 25-01-2006 22:19
[47758] hey hey
ik heb het probleem met een punto 1.2
bij het openen van de auto is er niks aan de hand maar zodra je erin gaat zitten en de deur dichtdoet schiet die automatisch op slot
en soms bij het openen van de auto schiet deze ook weer op slot
maar als je hem openend aan de passagiers kant is er niks aan de hand
iemand een idee?