3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-02-2003 23:13
Bij snelheden boven de 140 km/h valt de turbo uit. Je moet de auto dan eerst afzetten om vervolgens de turbodruk weer te kunnen opbouwen. GEK HE?