Geplaatst: 07-05-2005 16:07
[31007] Hallo allemaal.
Ten eerste is het Triumph!Excuses daarvoor.
Ik moet maandag beginnen,met demontage van een bak van deze auto,omdat de krukaskeering lekt.
Nu zit ik met die boutjes,die bovenaan het vliegwielhuis zitten.
Door de accubak kan ik er niet bij.
Is daar een foefje voor,of moet het hele blok+bak er uit?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Niels