Geplaatst: 14-02-2003 16:53
[1321] Een Volvo V40 krijgt op een of andere manier erg veel vocht binnen. De ramen raken heel snel beslagen, en ondanks de airco trekt de condens nauwelijks weg. Met vorst zijn de ruiten aan de binnenkant bevroren.
De hele aircohuishouding is gecontroleerd en de afwatering van de ventilatie kanalen zijn ook gecontroleerd en goed bevonden.
Ook kunnen wij nergens zien dat er (regen)water binnen dringt.