Geplaatst: 07-05-2005 19:57
Betreft een f9q-750,regelmatig tijdens het rijden is er een lichte schok(inhouden?) voelbaar,rond de 2800 rpm.
Geen overmatige rook uit de uitlaat,turbodruk circuit is 100%,luchtinlaat is ook 100%,egr klep is nieuw,herprog ook al gedaan,geen foutcodes aanwezig.verstuivers ook al nieuw en brandstofdruk blijft keurig.
Iemand nog een idee?