Geplaatst: 18-11-2003 21:12
[6325] Geachte Collega's,
Betreffende een Golf 2 Gti met een PL-motor uit 1990.
In het instrumentenpaneel zit een zoemer voor de oliedruk.
Wie weet waar dit zoemertje zit en/of eruit ziet?
En is het mogelijk dit object te verwijderen?