Geplaatst: 23-02-2003 19:35
Oke het volgende is het geval:
Auto loopt wanneer ie een dag niet gestart is na starten absoluut smetteloos. Na nog geen 10 minuten gaat ie enorm beroerd lopen. En dan bedoel ik niet op 3 cilinders maar te rijk of te arm.
De retourleiding dichtknijpen heeft geen zin en geeft geen verandering. Het vacuum eraf geeft geen verandering. Lambdasonde vervangen geeft geen verandering. Nieuwe bougies/kabels/ verdelerkap/rotor geven allen geen verandering. Andere luchtmassameter geeft geen verandering.
Wie heeft nog een optie??
Groet