Distributieriem geknapt

7 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-05-2005 17:22

[31180] Deze Mondeo 1.8 TD heeft de distributieriem kapot.Alles weer hersteld en ook alles op tijd.Middels drie paspennen voor krukas, nokkenas en brandstofpomp alles op tijd gezet,maar niet direkt aanslaan.Na lang starten met een hoop rook wel aan de praat.

Onze conclusie is dat er toch iets niet op tijd staat.Met name de brandstofpomp, omdat hij vreselijk rookt.Heeft iemand een tip wat er evt. niet goed aan zou staan.Zitten er bv meer paspengaten in de pomp ofzo.We hebben nl. alles weer gechecked en alle paspennen kunnen we nagenoeg probleemloos weer door de daarvoor bestemde gaten schuiven.Toch is er iets niet goed zou je zeggen.