slechte koude start

5 reacties

Merk
Hyundai
Model
Trajet
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-09-2005 9:21

[37769] Wanneer auto koud is pakt auto slecht aan. Wanneer de auto eenmaal gestart loopt de auto slecht stationair en wanneer je het gaspedaal intrapt, ploft de auto. Na circa 1 min probleem verholpen auto loopt weer prima. Onlangs cilindekop gereviseerd, ivm verzakte klep, injectoren reeds gereinigd............