Geplaatst: 05-09-2005 9:21
[37769] Wanneer auto koud is pakt auto slecht aan. Wanneer de auto eenmaal gestart loopt de auto slecht stationair en wanneer je het gaspedaal intrapt, ploft de auto. Na circa 1 min probleem verholpen auto loopt weer prima. Onlangs cilindekop gereviseerd, ivm verzakte klep, injectoren reeds gereinigd............