Geplaatst: 09-05-2005 19:05
de vivaro is tijdens de rit afgeslagen,daarna auto afgesleept en diagnose uitgelezen.Helaas geen fouten opgeslagen.Opvallend is dat het brandstoffilterhuis bijna leeg was.als de auto op contact staat dan word het filterhuis wel gevuld door het electrische opvoerpompje in de tank,en als de auto dan gestart word blijft de motor een kleine 10 tellen draaien,waarbij deze niet of nauwelijks op het gaspedaal reageert(lucht)als de motor is afgeslagen dan is het filterhuis weer half leeg.Wie weet raad