Geplaatst: 09-03-2003 12:03
De multiriem van een renault kangoo maakt veel lawaai bij koude motor als de motor draait kun je ook echt zien dat hij heen en weer gaat et of hij veel te slap staat, echter hij staat al behoorlijk strak bij deze auto is achteraf sb opgezet sinsdien is er dit probleem alle polies lijken goed rond. kent iemand dit probleem?