Geplaatst: 20-09-2006 22:23
[64338] storingslamp aan met egr probleem, deze gedemonteerd en gereinigd, klepje kun je indrukken en gemont. stat draaien perfect maar by ryden gaat lamp weer aan met dezelfde code en gaat onregelmatig lopen. wie kent dit probleem of heeft iemand ohmse waarden voor testen van elekt. blok? bvd.