Geplaatst: 26-11-2003 9:32
Wie weet raad?
auto komt binnen met slecht lopende motor (alsof pomp te vroeg staat).
LMM vervangen. Klacht blijft. Alles uitgelezen, alleen brandstofpomp stond niet op tijd. Deze op tijd gezet. liep daarna perfect. Nu dag later met koude motor slaat hij zeer slecht aan, alsof pomp verkeerd staat!