Geplaatst: 03-10-2002 22:37
[790] wij hebben een BMW 320d welke lang niet aan zijn vermogen komt. Bij vol accelereren veel roetvorming uit de uitlaat en een hoog brandstofverbruik.
De lucht-massa meter, het brein (computer DDE), turbo-druksensor zijn al vervangen. Geen foutcodes. De dealer zegt na veel onderzoek dat het bijna niet anders kan zijn dan de turbo die stuk is.