geen vermogen

8 reacties

Merk
BMW
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-10-2002 22:37

[790] wij hebben een BMW 320d welke lang niet aan zijn vermogen komt. Bij vol accelereren veel roetvorming uit de uitlaat en een hoog brandstofverbruik.

De lucht-massa meter, het brein (computer DDE), turbo-druksensor zijn al vervangen. Geen foutcodes. De dealer zegt na veel onderzoek dat het bijna niet anders kan zijn dan de turbo die stuk is.