Geplaatst: 25-08-2003 23:25
Ik heb een auto van een klant onder handen welke de klacht heeft ,dat als men rijdt en een beetje op snelheid komt dat de vermogen weg valt en de auto niet meer vooruit te branden is totdat men de auto weer terugschakelt en langzaam in lagere toeren weer door kan rijden. Een advies v.d. dealer om naar vlotterkamernivo's te kijken heb ik gedaan maar geen vreemde dingen gezien (allebeide kamers vol). Ontsteking heeft geen rotor met begrenzer ,kabels en bougies zijn ok. De carburateur is een electronische Pierburg 2BE