Geplaatst: 10-09-2003 11:27
[4023] Wij hebben een probleem met het resetten van de service interval, wij hebben eerst de service interval gereset met het autodiagnos systeem, via de softwaremoduul van VW (Sharan is gelijk aan galaxy) geen probleem service aanduiding was weg, na een paar dagen kwam de klant terug service werd weer aangegeven.
toen zijn we naar de ford dealer geweest deze heeft ook de service interval gereset met de orginele tester. weer was de indicatie weg, maar inderdaad na een paar dagen weer terug.
wie o wie heeft dit eerder mee gemaakt of weet een richting waar ik moet gaan zoeken.