Geplaatst: 15-09-2003 17:12
Voertuig heeft te weinig vermogen. Turbo reeds vervangen,( was echt defekt, turbine-schoepen verbrandt/ geleideschoepen van VNT-systeem vast). Zelfdiagnose-systeem geeft geen storingscode (sensor-signalen binnen parameters). Kat. en uitlaat is niet geblokkeerd. intercooler is goed. EGR blijft ook niet openstaan.
Wie weet raad?