Vermogen

6 reacties

Merk
Alfa Romeo
Model
156
Type
156
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.4
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-09-2003 17:12

Voertuig heeft te weinig vermogen. Turbo reeds vervangen,( was echt defekt, turbine-schoepen verbrandt/ geleideschoepen van VNT-systeem vast). Zelfdiagnose-systeem geeft geen storingscode (sensor-signalen binnen parameters). Kat. en uitlaat is niet geblokkeerd. intercooler is goed. EGR blijft ook niet openstaan.

Wie weet raad?