Geplaatst: 05-09-2003 9:32
[3895] Bij het dichtdoen van het handschoenkastje is het slot gebroken.
Heb het kastje gedemonteerd en natuurlijk is het door VW compleet verlijmd (slot kan niet alleen gerepareerd worden).
Zijn er meer mensen met dit probleem of heb ik een vrouw met harde handjes??
Dit is trouwens niet het enige wat afgebroken is:
De knop om de elec. buitenspiegels te bedienen is ook gebroken!
De ophanging kraakte/piepte bij het losmaken van de onderste draagarm brak ook een bout af. (dit stuk lag gewoon op voorraad bij de VW dealer - komt dus vaker voor)