Handschoenkastje

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-09-2003 9:32

[3895] Bij het dichtdoen van het handschoenkastje is het slot gebroken.

Heb het kastje gedemonteerd en natuurlijk is het door VW compleet verlijmd (slot kan niet alleen gerepareerd worden).

Zijn er meer mensen met dit probleem of heb ik een vrouw met harde handjes??

Dit is trouwens niet het enige wat afgebroken is:

De knop om de elec. buitenspiegels te bedienen is ook gebroken!

De ophanging kraakte/piepte bij het losmaken van de onderste draagarm brak ook een bout af. (dit stuk lag gewoon op voorraad bij de VW dealer - komt dus vaker voor)