Geplaatst: 06-09-2005 17:44
Ik heb een probleem met een een Polo SDI. De auto slaat tijdens het rijden spontaan af. als je daarna weer start slaat ie gewoon weer aan. Soms gaat het een paar dagen goed en soms gebeurt het een paar keer op een dag. Heb de krukaspositiesensor reeds vervangen. Modis geeft nu als sporadische klacht aan: Injectieregelaar N146 regelverschil. Iemand een suggestie wat dit zou kunnen betekenen?