Geplaatst: 08-09-2005 10:05
[37938] Hoge fluittoon van de turbo, eerst gedacht aan katalysator want deze was leeg gehaald, een nieuwe kat. gemonteerd maar de fluittoon is er nog steeds, geen foutcodes van een te lage turbo druk of zoiets, auto trekt ook goed en geen rookontwikkeling.