Geplaatst: 13-05-2005 14:50
Telkens is na een week ofzo stilstaan de accu leeg,controle met een amperemeter geeft weinig resultaat.
Accu is al 2x vervangen,laadstroom en spanning is goed.Er zit denken we ergens een lekspanning na een paar uur of dagen ofzo....
Heeft er iemand een tip of het weleens meegemaakt?