Geplaatst: 26-09-2006 11:17
[64686] Hallo ,
Ik heb hier een A4 1.8 turbo van 2002 163pk.
Het volgende probleem als motor koud is en gestart wordt komt er ook zonder gas te geven een korte tijd rook uit de uitlaat (een beetje zwarte rook). Na een paar tellen is dit over, als je dan wegrijd rookt ie niet dus pluimt niet tijdens een rit. Bij warme motor is er niets aan de hand. Kortom bij elke koude start rookt de auto even dit gaat sneller over als je even flink wat gas geeft.
Wat kan dit zijn?
Gr John