Geplaatst: 26-11-2007 19:38
Motor is vol gelopen met benzine,het komt de uitlaat uit lopen.
De benzinepomp blijft doorlopen als de motor op contakt staat.
Normaal moet hij na een paar seconden ,als hij de druk heeft opgebouwt automatisch afslaan,daarna als de motor loopt gaat hij weer meedraaien.
Is er ergens een drukschakelaar of relais dat niet goed functioneert?
Alle leidingen zijn aangesloten en lekken niet.
Waarom loopt de pomp door?