Geplaatst: 24-11-2002 20:24
[949] Ik heb een MB 300d met een om606 waarbij een gloeibougie er niet uit wil, heb de motor warm laten draaien en nog wil de gloeibougie er niet uit, als ik doordraai zal die ook afbreken en zal waarschijnlijk de kop eraf moeten. Wie heeft hier een oplossing of een truukje voor zodat de gloeibougie niet afbreekt, bestaat hier speciaal gereedschap voor?