opel corsa x14sz hikt bij deellast en stationair

4 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
x14sz
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-09-2006 20:00

[64773] hallo,ik heb hier een corsa die nogal hikt cq inhoud bij deellast tot ongeveer 80km/h.

heb bougietjes al vernieuwd.

hij slaat niet over of zo,geen vonkprobleem/

heeft iemand enig idee?

alvast bedankt