Geplaatst: 29-11-2002 10:26
Wij hebben een klant met een Golf IV van 1998 met een af en toe probleem. De auto slaat onder het rijden soms af.Kan dan gewoon weer gestart worden.Loopt dan ook weer goed. Zelfde gebeurt soms in de bocht, maar ook niet altijd.Geeft als storingskode een af en toe optredend probleem met de MAP-sensor.
aanvulling: Golf IV 1400 cc met motorkode AHW.