Geplaatst: 02-12-2002 21:15
[984] Astra 2.0 DI 16v bj` 1998;
Bij koude start blijft gedurende korte tijd het storingslampje branden. Met name als de auto 2 of meer dagen stilheeft gestaan.
Na ca 300 meter rijden gaat het lampje uit, en licht ook niet weer op.
Wanneer het lampje brandt loopt de motor normaal, en trekt ook goed.
Storingsgeheugen uitgelezen, maar hier staat niks in.
Druksensor reeds gereinigd.
Kan het misschien verstopping(vervuiling0 van het vacuum systeem zijn ????
Krijg de auto komende donderdag voor diagnose, ideen ?