Geplaatst: 28-12-2004 15:17
[23188] wie heeft er ervaring met revisie/reparatie van een jatco automaatbak van een golf 4
74kw tdi van 2002 90.000 km
code bak fst
de bak slipt door in de derde en vierde versnelling
is uitgelezen bij de daeler geen foutcode
ik hoor dat de cilinders in de bak scheuren ??
wie kan hier wat meer over vertellen ????
of dit zelf te doen is ??