Geplaatst: 30-09-2006 23:24
[64982] Hallo,
Mijn audi a4 avant tdi, wil slecht in de 1e versn en in de achteruit,
Wie kent dit probleem bij deze auto,
Zijn er revisie setjes voor het schakelmechanisme?
Het lijkt mij geen afstellings probleem van de versnellings pook zoals bijv. bij golf type2 omdat de 1e versn naar links zit en de achteruit naar rechts???
M.v.g.Pieter de Jager