Geplaatst: 07-10-2003 9:36
[4745] We hebben de versnelingsbak vervangen en toen alles weer in elkaar zat wou hij niet starten.Als we spaning zetten op de afsluiter loop hij meteen allen krijgt hij geen turbo druk.Kan het zijn omdat de accu los is geweest dat er iets opnieuw ingeprogameert moet worden?
Groeten Roger