Geplaatst: 31-12-2004 19:31
De auto liep in eerste instantie zeer slecht doordat de MAPsensor slang lek was,probleem snel gevonden dus weer meegegeven nu is het zo dat de motor tijdens starten afslaat
nogeen keer met wat gas erbij blijft hij aan en dan onder het rijden terug of opschakelen slaat hij weer af
Als je stilstaat en gas geeft en dan los zakt het toerental diep in en blijft maar net aan draaien en gaat weer omhoog
Als ik warm de accupool los neem blijft hij wel goed draaien
Maar na de koude start is het weer mis
Er zijn geen storingcodes waarneembaar