Geplaatst: 12-09-2005 20:56
[38227] Wij hebben bij een klant het volgende probleem: Af en toe gaat het storingslampje branden( nu 3 maal opgetreden, om de +\- 6 wkn
, altijd op de snelweg bij 120 km\h) Als ik hem uitlees dan geeft hij de volgende foutcode 1- Magneetventiel uitlaatgasretour- regelafwijking negatief en 2- Rijsnelheidssensor- signaal niet logisch. Bij de eerste keer heb ik de EGR-klep vervangen. Deze zouden regelmatig defect gaan. Maar nu geeft hij weer de zelfde fout aan, is er ergens iets gemeenschappelijks? b.v. Massapunt o.i.d. Is deze storing soms hetzelfde als bij universeeltje? Heeft iemand soms een oplossing
Volgens klant rijdt auto perfect net als anders, de storing is ook alleen sporadisch opgetreden.