Geplaatst: 02-12-2007 13:36
bijeen citroen c5 automaat gaat er bij tijd en wijlen een waarschuwings signaal piepen (zeer vervelende piep) terwijl er niets zover zichtbaar aan de hand is,(olie peil goed, lampen branden ed)
het geluid komt thv het stuurkolom de unit is geseald anders had ik de signaal sensor er wel uitgehaald wie weet raad