Geplaatst: 13-01-2005 10:10
[24154] Volgens het boekje zou de antenne knop de antenne moeten laten in en uitschuiven. Echter bij mijn forrester gaat de complete radio aan en uit. Volgens mij is er door de vorige eigenaar een draad verkeerd aangesloten.
heeft iemand voor mij de correcte aansluitingen om een radio aan te sluiten.
Eventueel een schema zou perfect zijn.
Groet Jesper.