kachelbediening

7 reacties

Merk
Saab
Model
9-3
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-08-2005 15:52

[36757] wat is een goede oplossing om het afbreken van de kachelbedieningsknoppen te voorkomen behalve het goed smeren van het mechanisme op het kachelhuis? Knop is al voor de tweede keer gebroken.