2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-10-2006 19:43
[65468] hoi saab fans,
ik heb in mijn saab 9000i,geen turbo,een navi ingebouwd.alleen het snelheidssignaal ontbreekt nog,waar kan ik deze vinden?hij is van 1988.
gr remco