Geplaatst: 25-10-2003 13:48
Weet iemand misschien een manier om de startmotor makkelijk los te krijgen van deze auto? De startmotor zit vast met 2 bouten en dus 2 moeren. Als ik de (bovenste) moer los wil draaien draait de (torks) bout mee. Ik weet echter niet op wat voor manier ik die bout tegen kan houden, omdat je er heel slecht bij kunt. Iemand ervaring?