3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-08-2005 10:10
Bij het afremmen voor een bocht slaat de auto af of gaat galoperen. bij het uitlezen geeft hij labda sonde verijking te hoog. wie helpt?