Geplaatst: 10-11-2003 17:46
[5992] Airbaglampje brand. Heb van deze auto geen mogelijkheid om hem zelf uit te lezen. Heeft iemand ervaring hiermee en kan de klokveer misschien stuk zijn. Zo ja is deze makkelijk te vervangen en airbaglampje weer uit te maken.