Geplaatst: 29-08-2005 11:25
[37405] Deze 500se is heel hardnekkig. ASR lampje gaat elke dag ongeveer 5 keer aan waarna motor in noodloop gaat. Opnieuw starten en hij rijdt weer een paar uur.
We hebben remlichtschakelaar vervangen, Gasklep-stappenmotor vervangen, kabelboom vervangen, maar de fout blijft....
De laatste week is hij ook nog eens op 6 poten gaan lopen... We hebben rotors+kappen vervangen, nieuwe bougies....en hij blijft slecht lopen.
inmiddels 2000 euro verder en de auto is slechter dan hij was toen we begonnen :-(
Compressie test was perfect.
Wie helpt?