Geplaatst: 25-08-2005 19:33
Geachte lezers,
Het volgende probleem doet zich voor bij een merc s 320 van 99.
volgens klant benz tank helemaal leeg gereden,kan benz erbij,maar daarna loopt hij heel slecht,je kunt bijna geen gas meer geven of hij begint te ploffen,tank zit in middels weer half vol maar dit helpt niets,wat kan hiervan de oorzaak zijn.
Vriendelijke groeten,
Hans