airbag lampje blijft branden na vv airbag.

2 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-01-2005 10:34

[24272] Wij hebben een Ford Fiesta 1.3 van 09-1999 staan waar de airbag en gordel-spanners van zijn vervangen ivm schade.

De airbag en gordel-spanners zijn uit een '96 model, de airbag module is niet vv omdat de '96 module een andere stekker heeft.

Klopt het dat deze module 9 keer gebruikt kunnen worden?

Nu is de auto bij de dealer geweest om de module te programmeren maar deze kan niet uitgelezen worden.

Kan iemand mij vertellen of het wel kan wat wij doen, en wat dan de juiste procedure is.

Bij voorbaat dank,

Henk v Bezooijen

Automat Amersfoort.