Geplaatst: 09-10-2006 20:08
af en toe houd de audi in warm of koud maakt niet uit. met uitlezen heb ik een storing op de hall gever en nokkenas verstelling.
heeft iemand hier al eens meer mee te maken gehad? vind het zonde om lukraak delen te vervangen die niet stuk zijn.
ps : luhtmassameter en temp sensor zijn al eens overgehangen dit is zeker niet stuk en gasklephuis is ook schoon. .