Geplaatst: 17-01-2005 16:01
Bij het langzaam optrekken in de file stoot de auto iets rond de 1500 toeren.
Gasklephuis meerdere malen gereinigd en bougie's vervangen en op 1,1 mm gezet.
Uitlezen van knippercode's geeft geen foutcode's.
Wie weet de oplossing?