Geplaatst: 16-10-2006 19:49
[65988] hallo mijn suzuki swift 1.3 geeft in een keer teveel aan op de toerenteller tenopzichte van de motor ,dit is begonnen na een keer flinke noodstop,en heb de lampen een keer laten aan staan.maar heb de accu inmiddels opgeladen.ik vermoed zelf een massa probleem maar waar.